Babysvømning
Baby 0-1 år | 1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Babysvømning er babyhold, hvor de små får den første oplevelse med vand. Der er undervisning med sanglege. Kom og vær med, de små elsker det. Der er et fastlagt program for svømmetiden. Programmet er genkendeligt og forudsigeligt med mulighed for individuel vejledning, da børn er meget forskellige. Svømningen skal udvikle barnet med forælderen som aktiv deltager. Forælderen skal ikke holde, men støtte barnet.

Alle børn trænes uden luffer. Efter 2 års alderen bruger nogle børn bælte.

På babyholdet får de små den første oplevelse med vand. Undervisningen er forudsigelig og genkendelig bygget op om sanglege og faste rutiner. Der er mulighed for individuel vejledning med udgangspunkt i barnets udviklingstrin.

Svømningen skal udvikle barnet med en forælder som aktiv deltager. Forælderen skal støtte og ikke holde barnet. Alle børn træner uden bælte og luffer.

Startdato
04.09.2023